"Första snön"

2008-12-05 - 21:22:26 / Scrapbooking / 2 Kommentarer
Jag kom på att man faktiskt inte behöver datorn för att skriva ut bilder om man har en kamera och en USBsladd! Ibland, och då menar jag bara ibland, händer det att jag blir tacksam över tekniken. Så kom det sig att jag fick användning av materialet jag köpt enbart till denna layout:


Bilden föreställer Zorro första gången han såg snö. Han var helt lyrisk och i princip omöjlig att fånga på kort! Pappret är från Inkido. Jag fick inspiration av Marianne och mistade det med Iridescent (syns lite i vänstra hörnet). Bokstäverna är färglagda med promarker och sedan mistade, vilket jag INTE rekommenderar på grund av torktiden... Har highlightat dem slarvigt med en klarblå nyans från Faber Castell. Har även edgat lite kanter på fotomattan och journalingrutorna. Blommor och brads från Reprint. Jag avslutade med att "rama in" layouten med nyansen Cyan från Promarker.

Kommentarer
Cath.

Halloj! Tack för snäll kommentar i min blogg! Jo, stämpeln TROR jag är Serendipity och jag köpte den hos Magdas förra året... Vet inte om den finns kvar.

Nu har jag kikat runt lite i din blogg, vad mycket fint du gör. Gillar din LO om första snön. Trivs med samma format som du tror jag bestämt!

Och så tror jag minsann att du fick hjälpa mig att plocka fram Stickles på LC-mässan ;D.

Ha det gott!

DATUM: 2008-12-05 | TID:21:56:14
HEMSIDA/BLOGG: http://cathspyssel.blogspot.com
Sara

hallå i stugan...Hur har du det. Du scrappar väl för fulla muggar kan jag tänka. Jag har snytit ut all scrapvett jag hade...total torka har jag. Men jag får vl åka till Mian och tanka på lite. Saknar dig vännen.

kraaaaaam

DATUM: 2008-12-29 | TID:18:27:54
HEMSIDA/BLOGG: http://trollmor.chorells.se/#home



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback