Sommarstress

2008-07-28 - 22:16:15 / Livet som är mitt / 0 Kommentarer
På sommaren ska man väl slappa och njuta av livets goda. Jo, man ska bara ta det lugnt. Men så blir det ju sällan. Imorgon ska jag luncha med Oskar, sedan ska vi gå på bio. På onsdag ska jag hem äntligen hem till farmor för första gången på vad som känns som en evighet. På torsdag ska jag träffa Carro som kommer hem från USA och scrapa. På fredag åker jag och Linnéa till Pride i Stockholm. Helgen vet jag inte hur jag ska tillbringa, men det kanske blir någon fest? Och på måndag drar jag med familjen till Grönhult i Vimmerby några dagar. Jag ska bara göra saker som gör livet värt att leva, ändå känns det jobbigt. Det blir en sån jäkla stressfaktor liksom.

Kanske är det därför man röker mer på sommaren? Eller jag vet inte om det är så för andra rökare, men så är det alltid för mig i varje fall. Det enda sättet att stressa av ett par minuter är att ta en välförtjänt ciggarett ihop med en kopp Gevalia mörkrost. Mat är för tillfället omöjligt att få ner med tanke på värmen. I bästa fall tar man väl en isglass eller en sallad till lunch. SOMMARSTRESS!

Kommentarer



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback