Cardmaking & Promarker

2008-06-25 - 19:21:53 / Scrapbooking / 1 Kommentarer
Häromdagen försöke jag mig på lite kortmakeri, men det är inte för inte som jag inte sysslat särskilt mycket med detta. Det blir mest kladd och kaka av mina halvhjärtade försök. Nej, jag bör nog hålla mig till fotolayouter.


Ni fattar vad jag menar ^^

Men igår var jag hos farmor och målade med hennes promarkerpennor. Lika
roligt som på kursen! Nu vill jag så gärna köpa egna pennor, men jag och farmor
räknade ut att ett startset (inklusive Polycromos) kommer kosta mig drygt sexhundra kronor, något jag inte har råd med just nu. Det är så typiskt, just när man hittat något som skänker själslig tillfredställelse blir man stoppad av dessa ytliga och avskyvärda pengar.

Kommentarer
pauiee

svar: tack för din kommentar. Gillar korten du gjorde, mest " lycka till" kortet, väldigt fint:)

DATUM: 2008-06-25 | TID:19:33:08
HEMSIDA/BLOGG: http://pauiee.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback