Seg dag

2008-06-27 - 12:07:48 / Livet som är mitt / 0 Kommentarer
För en halvtimme sedan tog jag min extremt hälsosamma frukost -
kaffe och ciggarett, under funderingarna av vad jag ska göra med den här dagen. Jag hade verkligen sett fram emot en "ledig" dag att spendera hemma, men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Datorn är för seg idag för att jag ska kunna köra RuneScape, jag tror att det blåser för mycket för att jag ska kunna bada hunden och jag har inget att scrapa om. Jag har ingen lust att spendera ännu en dag med kedjerökning och TVkollande! Alternativet vore såklart att jag fortsatte läsa lite i boken jag håller på med. Började för några dagar sen, så om jag läser klart den kommer nog en rescension att poppa upp här.

Nej men det här håller inte, HERE WE ARE NOW ENTERTAIN US! Det blir väl att packa inför Arvika då... Suck...

Kommentarer



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback