Ytliga spetsbloggare

2008-06-26 - 21:54:12 / Nördens ord / 1 Kommentarer
Jag kom precis att tänka på en sak. De flesta stora bloggarna skrivs (enligt min erfarenhet) av modelejon. Det är nästan alltid en blondin eller brunett som sitter bakom skärmen och skriver om "dagens outfit". Misstro mig inte nu, jag har absolut inget emot "moderna människor" (i brist på annat uttryck), men jag tycker det är konstigt att ingen verkar vilja läsa om något annat än kläder och kändisar. För ärligt talat; hur intressant är det egentligen att läsa om hur någon söt flicka i slutet av tonåren äter nyttigt och shoppar rätt? Och varför är det så få karlar som får sina femton minuter i rampljuset?

Det jag egentligen vill veta är om någon har något tips på en seriös och INTRESSANT bloggare? Tipsa mig isåfall!

Kommentarer
Josefin

sv: ja det är absolut okej!:)

DATUM: 2008-06-26 | TID:22:01:22
HEMSIDA/BLOGG: http://sameoldstories.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback