Stooor Zorro

2009-04-20 - 18:31:10 / Scrapbooking / 2 Kommentarer
Min lilla katt har blivit stor, och det ville jag göra en LO om... Har blandat papper från Fancy Pants och Sassafras. Alfabetet med de konstiga krokarna är från Prima.



Men nu är det så att Zorro (katten på bilden) har varit borta sen i förrgår kväll; 18/4. Är det någon som har sett min bebis? Zorro är en okastrerad kattflicka som fyller ett år om bara några veckor. Hon är helsvart så när som på fem vita strån på hakan. Är väldigt blyg mot främlingar, men gosig när man vunnit hennes tillit. Jamar inte ordentligt, utan piper som en kattunge. Har du sett Zorro? Hittelön utlovas...

Kommentarer
Mette

Tack för dina jättegullig ord inne hos mig! Blev så himla glad! :)

Din layout är verkligen jättefin!

Kram!!!!

DATUM: 2009-04-20 | TID:19:56:47
HEMSIDA/BLOGG: http://mettka.blogg.se/
Annica H

Tack för kommentaren i min blogg! :)

Vilken fin layout du har gjort! Hoppas att lilla kissen kommit tillbaka! Det är så trist när man får gå och oroa sig!

//Annica H

DATUM: 2009-04-21 | TID:20:22:19
HEMSIDA/BLOGG: http://annicah.wordpress.com



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback