Bättre sent än aldrig

2009-02-10 - 07:21:49 / Scrapbooking / 1 Kommentarer
Tänkte lägga upp layouten jag gjorde efter att ha sett Magnus Betner på Joar den 2/2. Det har inte blivit mycket scrappande av den senaste veckan, vilket är HELT OCH HÅLLET Oskars fel. Han har nämligen köpt ett Final Fantasy 7 till mig så nu har jag inte tid med mycket annat än att spela, jobba och rida. Aja, här kommer lite Betner:

Jag har använt mönstrat papper från Inkido och strykit dabber över för att ge en mer diffus känsla. Det oranga pappret är  med bara för att jag hatar orange, så det blev en liten utmaning att använda det. Ordet "ont" är utskuret med slicen, från basic1, likaså tagen jag skrivit på.

Kommentarer
Sara

WOW!!! vad bra den blev. Härligt att du utmanade dig själv där med färgen.

kramkram

DATUM: 2009-02-12 | TID:07:29:22
HEMSIDA/BLOGG: http://trollmor.chorells.se



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback