Det heter meow, Zorro

2009-03-08 - 12:02:45 / Scrapbooking / 1 Kommentarer
Jag är väl inte direkt det största Kaiserfanet, men den här serien blev jag riktigt fäst vid. Jag har klippt och skurit lite hur som helst i dessa papper och resultatet blev en layout som kanske inte riktigt är min stil, men jag är ganska nöjd ändå. Det syns inte särskilt bra, men punchinellan bakom fotot har jag  faktiskt skurit till ett hjärta med hjälp av Shape cuttern. Journalingrutan kommer från Maja Designs Vintertid klippark.



Peace

Kommentarer
Sara

WOW vilken underbar bild på kissen. LO blev jättesnygg...inte riktigt din vanliga stil, roligt att du testar lite andra riktningar. Bamsekram från mig

DATUM: 2009-03-09 | TID:09:26:09
HEMSIDA/BLOGG: http://trollmor.chorells.se



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback