Prima med mera...

2009-03-05 - 11:56:44 / Scrapbooking / 0 Kommentarer
Jag har inte varit den bäste på att uppdatera bloggen på sista tiden, timmarna har helt enkelt inte räckt till. Men här kommer iallafall lite layouter...

Arrogans - bör bäras med stil anser Soffan
Det här är en synnerligen enkel LO. Primas papper gjorde hela jobbet, allt jag behövde göra var att lägga till lite blommor, band och en rubrik. Tada! Just det, kronan lade jag också till. Den är från K&Companys Lotus tea box...


Final Fantasy 7 - drar en oväntat bred publik
Även här har jag använt papper från Prima. Rubriken är skriven med mitt nya favorit stickersalfabet - Making memories Flower Patch. Lite grön punchinella fick också vara med. Stämpelmotivet kommer ur Stämpelbodens kit Tro hopp & kärlek.


Att sy ett tält - är tidskrävande, svettigt, utmattande, lite töntigt och kanske rent av dåraktigt. Men det måste göras. Eller?
Här har jag inte fokuserat så mycket på papper utan låtit fotografierna tala för sig själva. Jag har duttat dabber på punchinella för att skapa en sliten look.


Ha det bra alla!
Psst.. håll utkik på Mians hemsida där en rolig tävling snart dyker upp...

Kommentarer



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback