Usch

2008-06-29 - 14:34:52 / Livet som är mitt / 1 Kommentarer
Idag har Leonard spytt en gång. Pappa säger att det är för att han åt för mycket godis igår, men jag är rädd för att han är magsjuk. Tänk om jag smittas så här innan Arvika! Jag försökte dricka lite whiskey eftersom att jag har hört att det gör en immun, men jag kunde inte ens förmå mig att smutta på den vidriga drycken. Jag har i alla fall tagit en lång dusch och en kort promenad. Jag har inte ätit mer än en macka heller, förhoppningsvis slipper jag undan på det viset. Om jag spyr tänker jag lägga mig på rygg och hålla för näsan, för jag dör hellre än att missa Arvika!

Kommentarer
Josefin

sv: buffy tittade jag på jämt förut:)

DATUM: 2008-06-29 | TID:16:23:16
HEMSIDA/BLOGG: http://sameoldstories.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback