In my dirty little heart...

2008-09-09 - 22:45:08 / Livet som är mitt / 0 Kommentarer
Såg nyss att man kan köpa en pin med sin bloggs logga för endast tio spänn. Wow, det är ju helt otroligt. Finns det verkligen människor som gör sådant? Jag antar att det gör det. Folk snackar jämt om att man inte ska vara egoistisk, men om man ska vandra omkring med smygreklam för sig själv på ena tutten, ja då vet jag ingenting längre.

För övrigt har jag lyssnat på samma låt i två timmar och jag saknar att må piss. Just det, imorgon går jorden under på grund av att några forskare ska återskapa Big Bang. BANG BANG! Puss och god natt, nu ska jag skriva kärleksbrev till Oskar och läsa Dragonball.

"Även solen har sina fläckar och du är min"

Kommentarer



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback