Trevlig post i rymden där jag bor

2008-09-11 - 12:31:11 / Nördens ord / 1 Kommentarer
Idag fick jag en tidning från SF-bokhandeln i brevlådan. Lycka! Niel Gaimans nya bok, en Harry Potter spin off, en roman baserad på Heroes och Spike after the fall är bara ett urval bland de magiska titlar som fanns! Tur att det är jul snart, annars hade jag blivit ruinerad (på mors bekostnad).

Det kom även en REAkatalog från Panduro, vilket var något ironiskt eftersom att vi just är i färd med att fylla i årets storbeställning. Men det var grymt bra priser upp till 70% rabatt!

Kommentarer
fia

jag vet!! kommer inte ihåg, och inte stod det heller på gatukonst.se där jag hittade bilden.. men bra är den!!

DATUM: 2008-09-11 | TID:14:56:02
HEMSIDA/BLOGG: http://iabo.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback