We're plastic but we still have fun

2010-04-02 - 21:55:52 / Livet som är mitt / 1 Kommentarer
Vilken vecka... Jag har fyllt nitton, tagit körkort, fått två nya skivor (lady gaga & melissa horn), tillbringat massor med tid i stallet och igår var det fest. Det var grymt med dans, dricka och trevligt sällskap, gick inte och lade mig förän vid åtta imorse. Hade nog velat festa ikväll också, men känner mig väldigt ensam om det så jag tänker inte ens fråga någon. Det dåliga med att vara med om en riktigt rolig festkväll är att jag blir så ledsen dagen efter för att kvällen tog slut... Nej, denna kväll får tillbringas med katterna, musiken och kanske lite godis. Eller så åker jag hem till Néa och snackar skit :)


Kommentarer
Sara

Vad heter den där drinker, ser sjukt god ut? :)

DATUM: 2012-11-14 | TID:21:15:38
HEMSIDA/BLOGG: http://venture.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback