Film och storm

2008-08-13 - 18:05:02 / Nördens ord / 0 Kommentarer

Igår var jag och farmor uppe på Mians och köpte lite diverse prylar. Det var roligt att träffa Marianne och Sara igen efter sommarledigheten :) Sen lekte jag med Oskar på eftermiddagen och kvällen, vi kollade bl.a på Jackie Brown, en Tarantinofilm från 1997. Som vanligt när det gäller Tarantinos filmer så var det en ovanligt bra actionrulle. Sedan är det ju lite roligt när en och annan kvinnlig skurk är med i bilden också, även om det alltid är männen som står överst.

Idag när jag och Carro var ute och red blev naturen arg. Det regnade och åskade
och blixtrade. Det var lite jobbigt att frysa, men samtidigt kunde jag inte låta bli att tänka vilken upplevelse det egentligen är att befinna sig mitt i en smärre storm. För tänk vad naturen egentligen är kapabel till! Jag njöt av att tänka att all världens kaos inte är orsakad av människor.

Jag har förresten färgat både hår och ögonbryn. Fint?

Kommentarer



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback