Summertime

2008-08-03 - 15:44:24 / Livet som är mitt / 0 Kommentarer
Jag har precis varit ute och avnjutit det efterlängtat regnet. Hoppas världen blir lite friskare nu efter bristen på vinter och en kvav sommar. Jag har varit seg på att uppdatera bloggen nu i sommar, det har varit full fart hela tiden och jag vet inte var min ledighet har tagit vägen! Idag ska jag åka med familjen till Grönhult i Vimmerby, och när jag kommer hem om en vecka ska jag ta upp bloggandet ordentligt igen. Psst, kolla in min nya sjal från Cubus, visst är den läcker!?

Inspirationen har sinat i värmen, men när Carro kom hem från USA hade vi en scrapdag hemma hos henne. Hon hade hittat en stämpel nästan identisk med den jag letat efter i flera månader! LYCKA! Det gav mig lite inspiration till att göra ett ganska ...udda... kort.

Kommentarer



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback