Regnbågar och sånt

2008-06-15 - 22:31:52 / Livet som är mitt / 0 Kommentarer
Ikväll är himmelen helt fantastisk. Den är täckt av tjocka moln och en och en halv regnbåge! Det ser ut som att änglarna har rökt vattenpipa och hela himmelen är deras hallucination! Jag tog självklart med mig kameran och katten (han rusade efter) och skyndade ner till vägkanten. Jag säger bara DAMN vad vackert det var! Marken skiftade i grönt, himmelen var grå med färgglada stänk från regnbågarna; och allting återspeglades i ån. Det var som att naturen sjöng till mig. Och Nisse som i vanliga fall nästan aldrig gosar med mig vart helt hysteriskt, han jamade för fullt och skuttade runt mina fötter. Så ja; man KAN bli hög på luft!


Kommentarer



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback