Dagens outfit

2008-09-09 - 17:30:10 / Nördens ord / 3 Kommentarer
Just det, dagens JÄVLA outfit. Är jag verkligen den enda som börjar bli trött på alla dessa outfits?! Inte nog med att det är trist att kolla på pinnsmala flickor som putar med läpparna, de är dessutom helt identiska med varandra. Slingat hår, jeans och tunika - "Mmm jag älskar  mode jag!" "En blogg om mode och shopping!". EN?! TUSEN!

JAG EFTERLYSER INTELLIGENTA BLOGGARE!
(nog för att modelejon kan ha vett i skallen, men inte alla på en gång)

Kommentarer
IA

Haha, jag slits lite emellan vad jag egentligen vill med min blogg.

Vare sig jag föredrar att skriva ned filosofiska tankar/skoj eller ej så kan jag ändå inte undgå från att jag gillar kläder. Har alltid gjort detta. Kanske är det naivt att tro att en kombination av dessa två är möjlig. Jag avskräcker säkerligen lika många som är intresseade av humor som jag avskräcker de som finner intresse i mode.

Men jag sträcker mig heller inte mot någon vidare större publik.

Fast du fröken, du gör som du vill :) en blogg jag kan rekommendera om du gillade mitt "blogg-intro" är sjusovaren.blogg.se.

DATUM: 2008-09-09 | TID:18:24:15
HEMSIDA/BLOGG: http://mariahh.blogg.se/
emma

vinkar

DATUM: 2008-09-09 | TID:19:16:50
HEMSIDA/BLOGG: http://vitmotsvart.blogspot.com
Anonym

Höll nog på med det medan du läste. Upptäckte att den inte tog med några av mina indelningar ut i bloggen.

DATUM: 2008-09-09 | TID:22:45:20
HEMSIDA/BLOGG: http://wickedwitch.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback