Sömnproblem?

2009-08-17 - 10:49:57 / Livet som är mitt / 2 Kommentarer
Ibland är det omöjligt att sova hemma hos mig. Första gången jag vaknade var klockan 4.30, och då vaknade jag av att Kerstin satt i min säng och jamade. Jag gosade med henne en halvtimme innan jag lyckades somna om. Snart vaknade jag igen av att min yngsta bror Benjamin satt och grät i trappan. När han äntligen tystnat somnade jag igen, men... Vaknade snart av att kattungarna förde sitt morgonrace i mitt rum. När de äntligen tystnat somnade jag igen. Vet inte hur lång tid det tog, men jag vaknade iallafall av att det luktade så konstigt. Då var det Gosis som slickade på min näsa!
Sen fick jag faktiskt sova :)

Kommentarer
JULIA

Svar: åh tack så mycket :')



Den ena (Diesel, den högst upp) är ett arabiskt fullblod. Och den andra, Tessie, är importerand från Irland och det är det enda jag vet :)

DATUM: 2009-08-17 | TID:13:50:28
HEMSIDA/BLOGG: http://juliaji.blogg.se/
lina [discosadness.blogg.se]

sv: okej! jag svarar på kommentarer :-)

DATUM: 2009-08-17 | TID:17:44:33
HEMSIDA/BLOGG: http://discosadness.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback