Fredag morgon...

2009-01-30 - 06:56:05 / Livet som är mitt / 3 Kommentarer
Sitter och kollar in de nya minneskorten (som äntligen visas) på whyslice Just Chillin är ju helt underbart! Mm vill ha vill ha... Jag blir bara lite irriterad på making memories, jag fattade det nämligen som att korten skulle släppas i januari, men ICKE då! Vissa kommer inte föräns i juli...

Jag måste ju bara citera gårdagens bästa kommentar. Oskar och jag skulle sova, och det var ganska varmt så jag lade benet utanför täcket, över Oskars ben. Då säger han: "Mm det där är ett av dina vackraste ben." Ahh jag skrattar fortfarande bara jag tänker på det!

Nu ska jag försöka att inte somna om...   ._.
Lev väl kamrater!

Kommentarer
Helob

Det andra benet är också snyggt ju.

DATUM: 2009-02-02 | TID:13:34:50
Sara

Du har blivit utmanad, kika in i min blogg.

kraaaaaaaaaaam

DATUM: 2009-02-03 | TID:14:54:52
HEMSIDA/BLOGG: http://trollmor.chorells.se
Carro

hahaha såå bra kommentar. apropå saker man trodde skulle komma ut i januari... jag har väääntat på sims 3 och så skulle jag beställa det nu men ICKE det kommer också i juli... bäääh

DATUM: 2009-03-20 | TID:11:36:30
HEMSIDA/BLOGG: http://krafla.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback