Mysdag

2009-07-19 - 22:15:57 / Scrapbooking / 1 Kommentarer
Idag har jag haft en underbar dag hemma. Några av mina trevligaste släktingar kom över några timmar, jag har pysslat i massor samt ridit Frodi. Det är så skönt att sådana dagar fortfarande existerar, dagar då man bara kan ta det lugnt och göra saker man blir lycklig av. Lägger upp en av layouterna jag gjort här nedan:

På förfest hos Oskar
Jag har snabbscrappat snyggaste bilden ever på mig och Néa. Jag har använt mönstrat papper från Making Memories serie Just Chillin, och skurit dem i 4x4 cm. Alfabetet har jag köpt hos Papprika.

Kommentarer
Linnea

Hahah fett snygg ;D

DATUM: 2009-07-20 | TID:21:53:47
HEMSIDA/BLOGG: http://bynea.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback