Livskraft

2009-05-17 - 21:21:08 / Livet som är mitt / 3 Kommentarer
Jag har aldrig förut sett världen på det sätt jag gjort den senaste månaden. Varenda liten blomma gör mig lycklig, var dag solen skiner är jag tacksam. Och de dagar den inte gör det rycker jag bara på axlarna och är glad ändå. Idag var jag, Oskar och hans pappa i Hårsbäcksdalen på picknick/promenad. Jag bara älskar den skogen! Sen åkte jag till Ingrid och fikade, det är så härligt att bara sitta ute i solen och prata.

När jag kom hem övningskörde jag för första gången! Ihh vad det var läskigt! Men det gick nog ganska bra tror jag. Sen ringde Einar och frågade om jag och Oskar ville följa med på medeltidsmarknad i Leksand 29-31 maj, vilket vi självklart ville! Har scrappat lite också, är uppe i 13-14 layouter från lajvet nu...


Jag har aldrig förr varit så lycklig som jag är just nu.

Kommentarer
Carolina

Åh så glad jag blir för din skull! Jag känner som du nu för tiden :) jag visste väl att vi kunde fixa våra liv inte sant :>

DATUM: 2009-05-18 | TID:09:16:18
HEMSIDA/BLOGG: http://krafla.blogg.se/
Sara

Åhhhh va lycklig jag blir av att läsa detta!!! Du är bara bäst Emelie!!! Finns ingen som du i hela världen!!! Tycker om dig.

kramkram

DATUM: 2009-05-18 | TID:09:54:03
HEMSIDA/BLOGG: http://trollmor.chorells.se
Monica

Jag blir såå jätteglad att läsa det här! Det är du så värd gumman. Du är unik! Kramar kramar Kramar "faster" Monica

DATUM: 2009-05-18 | TID:21:46:26



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback