Mer från lajvet

2009-05-11 - 13:35:31 / Scrapbooking / 4 Kommentarer
Ah det bara sprutar layouter från mig nu. Här kommer ett gäng till, samtliga från lajvet:

Aska
Maja Design.... härligt...


Karaktärsbyte
Mer Maja Design! Alfabetet och tankebubblan kommer från mitt senaste minneskort till slicen - Just chillin. Den här layouten fick mycket journaling, det var så mycket jag ville säga!


Knyta knut
Nästan allt material är från Making Memories... Den här är min egen favorit.


Nygifta!
Jag var ju bara tvungen att scrappa detta foto. De två understa papprena kommer från DCWCs The Green Stack. Fotomattan är från Maja Design (Mina vänner Paula) och alfabetet från Making Memories.


Tältet
Det blev ju faktiskt färdigt precis i tid (några timmar innan vi åkte till lajvet!). Hehe, alla som var på Scraphouse event ser nog var jag fått inspiration och material ifrån. Typ Quickutz.



Det var allt för den här gången mjaou!

Kommentarer
Sara

Tack så mkt, jaaa Visa e vacker som en dag.

Jaaaaa jag kommer imorgon...äntligen!!!

kramkram

DATUM: 2009-05-11 | TID:13:58:42
HEMSIDA/BLOGG: http://trollmor.chorells.se
Carro

finfint!

DATUM: 2009-05-12 | TID:09:25:00
HEMSIDA/BLOGG: http://krafla.blogg.se/
Linnea

Sjukt snyggt hurru!

Fattar varför alla blev avis ;D <3

DATUM: 2009-05-12 | TID:15:43:52
Yoli Design

så läckra LO:er

Gillar dina dova å lite krispiga färger i dem...

INte vad jag själv hade använt, men sååå snyggt! Kanske skulle prova det! :D Älskar utmaningar!



Kraaaaaaaaaaam

DATUM: 2009-05-19 | TID:19:30:32
HEMSIDA/BLOGG: http://yolis.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback