Scrappat

2009-09-27 - 14:34:33 / Scrapbooking / 1 Kommentarer
Nu har jag äntligen tagit mig tiden att fota några av layouterna jag gjort den senaste tiden.

2CV worldmeeting
Scrappade en bild från bilresan i sommras. Bokstäverna jag använt kommer från American Craft och Papprika. Det mönstrade pappret är från Basic Greys serie Lime Rickey.



Hela Stendals trana
Åh vad jag älskar den här bilden på Orik (OFF Henke)! Det mönstrade pappret samt journalingrutan kommer från Pink Paisley. Fotomattan samt rosorna var vita från början, sen gick jag lös med memories mistmaker och gjorde dem blå. Blommor och blad kommer från Prima. Tyll från Bazzill. Alfabet från American Craft, tiny alphas från Making Memories.



Tankar om livet hösten 09
Gjorde mest den här layouten för att jag ville skriva av mig om hur livet ser ut idag. Det är sådant som är kul att titta tillbaka på om några år. Papper från Pink Paisley, Maja Design & Heidi Swapp. Everyday-rubons samt journalingruta från Making Memories. Swirlstämpel från Stämpelboden. Alfabet från Basic Grey, tiny alphas från Making Memories. Trädet och löven har jag skurit ut från Slicens minneskort Fall/Back to school.



Ta hand om er, kram.

Kommentarer
Lina

SÅ fiint! och med min bild och allt :)

DATUM: 2009-09-27 | TID:16:22:55
HEMSIDA/BLOGG: http://krafla.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback