Hej bloggen

2010-01-17 - 00:27:04 / Foto / 1 Kommentarer
Ja jag lever och nu tänkte jag börja uppdatera lite här. Livet leker, jag har en ny katt som heter Selma, ridningen har börjat, jag har träffat min drömkille, jag fick ett psp i julklapp och jag har blivit inspiratör hos Scrappiz! Dessutom har jag världens bästa vänner. En av dem fotade mig för några veckor sedan, här kommer ett smakprov! Hör av dig till Carro om du också vill bli fotad, hon är bäst!



Det kan hända att jag lägger upp en till bild sen. Får se :)

Kommentarer
Sara C

GRATTIS VÄNNEN till scrappizjobbet...L va skoj. Jotack med mig är det bara bra. Är du i stan så kika in, det skule vara jätteroligt. Hur är det med dig??? Du ser ut att må bra iaf. Skoj med kärleken!!! kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

DATUM: 2010-01-18 | TID:07:19:40
HEMSIDA/BLOGG: http://trollmor.chorells.se



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback