Efter scrapeventet

2009-04-27 - 15:56:25 / Scrapbooking / 2 Kommentarer
Åååhh vad roligt jag har haft det i helgen! Var med en massa underbara människor på Scraphouse underbara scrapevent i Helsingborg! Nu är man ju skapligt fylld med inpiration och kreativitet... På eventet hade vi nämligen otroligt bra och inspirerande kursledare från Sverige och usa. Vi fick träffa Making Memories, Quickutz, Rusty Pickle, Prima Marketing mm... Hur häftigt som helst! Lägger kanske upp bilder på projekten vi fick göra sen, just nu orkar jag inte riktigt. Ska packa inför lajvet som jag åker till imorgon!

Kramar

Kommentarer
Anonym

Jaaaaaaaa man är full av inspiration men slut på orken....hihi!!!

Må så gott nu och ha mera skoj i veckan. Var rädd om dig.

kramkram

DATUM: 2009-04-27 | TID:20:27:53
Hanna

Hej. Såg att du skrivit i min blogg om att göra kort för Hitta Katten.

Klart att du får ta efter, gör så mycket du bara kan! Allt som hjälper dem är bra! Men jag har upptäckt att det är svårt att få pyssel sålt för en hygglig peng. Men du som praktiserar på Mians scrap kanske kan få sälja där? Eller så kanske hon har kontakter? Jag har ju börjar bli fosterhem för att hjälpa till lite extra mycket.

Om du vill prata mer så finns jag på msn. (Min e-mail)

/Hanna

DATUM: 2009-04-28 | TID:20:58:20
HEMSIDA/BLOGG: http://hannaspyssel.blogspot.com/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback