Blandat fredagssnack

2009-08-28 - 15:38:54 / Livet som är mitt / 1 Kommentarer
Usch vad dålig jag varit med nya bilder på senaste tiden. Det kommer när min dator funkar igen - alla andra datorer dör när jag kopplar in min kamera... Någon som vet vad det kan bero på? Virus i kameran förmodligen, men varför tål då min dator det? Skumt...

Ikväll ska jag och Néa ut på tjejkväll på krogen. Roligt roligt! Som vanligt med oss blir det nog mest dans och skitsnack <3

Lägger upp en bild på något jag längtar till:



Bilden är lånad härifrån.

Kommentarer
Carro

Den där ska vi gå på. Det är bokat nu. varesig du vill eller inte :P

DATUM: 2009-08-28 | TID:18:09:22
HEMSIDA/BLOGG: http://krafla.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback