Just det

2009-08-17 - 21:56:40 / Livet som är mitt / 1 Kommentarer
Lovade Sara att jag skulle lägga upp ett recept jag hittade på någon random blogg för några veckor sedan. Här kommer världens enklaste och godaste chokladbollar:

  • Mixa ihop ett paket ballerinakex och 100 gram philadelphia till en jämn och fin smet.
  • Låt stå i kylen ca 30 min.
  • Rulla bollarna i smält blockchoklad. (alt. rulla ena halvan i mörk chocklad och den andra i vit)
  • Låt stelna.
OBS!! Det blir inte så väldigt många bollar från en sats, ska du bjuda flera personer så rekommenderas dubbel- eller trippelsats...

Kommentarer
Carro

:O låter underbart, har sparat ett liknande recept fast med oreo cookies på matklubben.se :)

DATUM: 2009-08-18 | TID:10:30:05
HEMSIDA/BLOGG: http://krafla.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback