Making Memories

2009-01-25 - 18:40:51 / Scrapbooking / 1 Kommentarer
Just nu står Making Memories högt i kurs hos mig. Dels för att en underbar SLICE flyttade hem till mig i förrgår, och dels för att papprena ur serien Lovenotes är så mysiga. Min dator har varit anti internet hela veckan, men dessa layouter är gjorda.. typ i måndags kanske.. Har inte använt några dekorationer förutom papper. Och ja, jag äääälskar katter! (Speciellt Zorro)





Har inte hunnit fota mina verk med slicen ännu, men det kommer också i sinom tid.
Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Sara

Jaaa dom blev ju sååå fina. Visst kliar det i fingrarna att hålla på med slicen...??? Jag har en till kärlek numera...Bigbiten...sanslöst va rolig den är. Nyfiken på vad du har hittat på med Slicen. Nu har jag gjort flera Lo:er...vilket stim jag e inne i...kan inte sluta göra LO:er...måste göra några kort nu, fast ag har faktiskt börjat med ett!!! Lättviktsleran som kom in i fredags...provade jag i lördags (va in i butiken då) GRYMT rolig!!! Kika in i min blogg och se.

Vi ses imorgon

kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

DATUM: 2009-01-26 | TID:09:06:46
HEMSIDA/BLOGG: http://trollmor.chorells.se



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback