Watchmen och Omaha

2009-03-26 - 14:23:13 / Nördens ord / 2 Kommentarer
I måndags var jag och Oskar på bio och såg mästerverket Watchmen. Jag säger bara; WOW! Vilken underbar film! Den handlar liksom om pensionerade superhjältar, finns det något mer retro? Den här filmen är ett måste för ALLA filmälskare! Den är inte censurerad från varken våld eller sex, men det gör den bara ännu mer underbar. Så naket vacker, snygg, helt enkelt underbar...



I lördags var jag med mina föräldrar och såg Lundell i globen. Han är ju helt otrolig även live! Vi satt ganska långt bak, men ändå kunde man inte låta bli att ryckas med av stämningen. Det här är verkligen levande musik, och musikerna såg verkligen ut att ha roligt.


Det var allt roligt jag hade att berätta. Kram så länge!

Kommentarer
Zarah

Hej & tack för besöket.

Stämplarna kommer från Funkykits.co.uk men jag tror att de är slutsålda för tillfället... Du får kolla. :)

DATUM: 2009-03-27 | TID:18:23:45
HEMSIDA/BLOGG: http://zarischka.blogspot.com
Sara

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

DATUM: 2009-03-30 | TID:15:13:05
HEMSIDA/BLOGG: http://trollmor.chorells.se



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback