Dagens...

2009-05-05 - 19:17:00 / Scrapbooking / 1 Kommentarer
Idag hade vi en kreativ dag på jobbet då vi skulle skapa inspirationsmaterial... Jag gjorde dessa kort:



Bilderna är typ klickbara typ.

När jag kom hem scrappade jag ett gäng roliga bilder jag och Oskar tog för exakt en vecka sen. Har haft denna layout i huvudet sedan dess...


Ber om ursäkt ifall bilden är lite mörk.
Nu väntar jag bara på bilderna från lajvet. Jag skickade dem till crimson igår, så förhoppningsvis bör de ligga i brevlådan imorgon!

Kramkram

Kommentarer
Carro

men din skrutt jag skriver ut dina bilder perfa helt gratis! de där bilderna på dig som du har fått i A4 format har jag skrivit ut med våran skrivare!

DATUM: 2009-05-05 | TID:20:03:09
HEMSIDA/BLOGG: http://krafla.blogg.se/



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback