Första lajvlayouterna...

2009-05-08 - 18:53:27 / Scrapbooking / 1 Kommentarer
I förrgår kom mina foton från Crimson, jag är så nöjd! Superfin kvalitet, snabb levarans och överkomliga priser! Än så länge har jag scrappat tre av dem (fler är på gång):

Vargatimmen:
Bilden på alla medlemmar i Imas Cirkel. Alfabetet är rub-ons från Fancy Pants, och blomman är från Making Memories. Jag ville inte använda så mycket dekorationer till denna bild...


Efter en vecka i skogen:
Pappret var från början väldigt ljust grönt, men jag har kladdat på en massa dabber(acrylfärg) i olika nyanser. Äpplet är från slicens Fall/Back to school och stämpeln (som inte syns så bra på denna bild) från Inkido. Alfabetet är från Basic Grey.


Smuts är bra:
Det här fotot på Felicia är bara för underbart! Har inte använt en enda dekoration på denna, utan fokuserat på att få den att se lite sliten utt med hjälp av dabber.


Det var allt för denna gång... Mer kommer!
KRAM

Kommentarer
Sara

WOW Emelie...vilka snygga och enkelt läckra LO:er...det märks att du älskar korten!!!

tusen kramar

DATUM: 2009-05-11 | TID:08:39:51
HEMSIDA/BLOGG: http://trollmor.chorells.se



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback