Final Fantasy Dissidia

2010-02-16 - 20:40:47 / Nördens ord / 0 Kommentarer
Idag laddade jag ned demon till Final Fantasy Dissidia till psp. Det var faktiskt riktigt roligt! Jag trodde att det skulle vara som ett klassiskt beat em' up-spel, men istället fanns det mängder av olika knappkombinationer. Jag valde självklart att spela som Sephiroth (the best bad guy ever). Man fick röra sig fritt på en relativt stor yta under striden. För varje ny strid fick man en ny miljö. Det är lite knepigt att komma in i spelsystemet med tanke på alla knappkombinationer, men när man väl vant sig så blir det förmodligen mycket lättare. I'm gonna buy this game for sure... Nån gång när jag känner mig rik...

Bilden är lånad härifrån.


Kommentarer



NAMN:


E-POSTADRESS: (publiceras ej)


HEMSIDA/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback